Benim de ilk hamileliğim olduğu için herşeyi almaya çalıştık. Beşik, araba, dolabı, bezi, emzik, biberon, emzirme önlüğü, reflü yatağı, aldım. Yıkadım , ütüledim, hazırladım hepsini hastane çantamı daha hazırlamadım onları da haftaya hazırlayacağım inşallah. Şu an 32+3 deyim.