12 haftama girdim ikinci gebeligim , 7inci yada 8 inci haftamda kalp atisi gibi oluyordu ama doktorum kan akişin hizlandigi icin oyle hissedersin dedi simdi 12 haftamdayim sag tarafim boyle şişik gibi boyle sadece o tarafimda hareketlenme oluyo ilk gebeligimde kizima 20 inci haftada boyle hissetmistim gene ayni hissi yasiyorum yada pisikolojikmidir bu
Internette bir yerde okudum İkinci hamileliğe göre, bazı kadınlar 13 hafta gibi kısa bir sürede hareketleri hissetmeye başlarmiş
Benim gibi olan arkadaşlar varmi erken hisseden