Mutlubirannee Derin2828 önden düğmeli 2 adet aldım. 2 adette kendi bedenimden 1 beden büyük yarım düğmeli aldm takım. Elbise tarzı gecelik almadm cünkü tesettürlüyüm rahat edemezdim
haziranin25i Derin2828 lcw den 2 tane gömlek pijama takımı 2 tane de pamuklu gecelik aldım.. Daha önce kullandığım gömlek pijama takımları da trendyolmilla
Leyla56341 Mutlubirannee peki ne diye geçiyor canım bende arıyorum ama bulamıyorum tesettürlüym bende
Aysenur05 İki takım önü düğmeli pijama takımı aldım 1 takım da tişörtlü hırkalı aldım evde giymk içinde normal pijama aldm kendime
Selinbam Derin2828 ben trendyoldan pijamayı mommabunz marka aldm bi bak hem indrim var eger sade bsey istersen
Sevo03 Derin2828 kızlar benim doğumum 12 nisan a denk geliyor tam ne sıcak ne soğuk oluyor. Nasıl bişey alacağım bilmiyorum lohusa gecelikleri çok ince geliyor bana onlardan almayı istemedim. İçi pamuklu olan lohusa geceliği var mı utanarak soruyorum bilmediğim için yoksa pijama takımı ya da eşofman takımımı alayıım ♥️🤷🏼♀️
Derin2828 Sevo03 benimde mart sonu nisan başı uzun kollu serum vs zor oluyor o yüzden yarım kollu tercih etmemiz iyi olur pamuklu penye tarzı almak mantıklı çünkü baya ter atıyoruz üstümüze yine penye sabahlık iyi olur diye düşündüm
1haziran Derin2828 ben LCWaikiki aldım sabahlık ve askılı gecelik uygundu öyle uçuk fiyatlar vermeye gerek yok bence çünkü kan oluyo veya pansuman yaparken bulaşıyor çıkmıyo bnm sezeryan doğumum askılı elbise şeklinde tercih ettim
Derin2828 1haziran fotoğrafları varsa fikir olaun diye atabilir misiniz aynı leyi düşünüyorum izleri kalıyor lcw yede baktım acaba cok mu eve yöbelik ne bileyim kararsız kaldım yaaa 😐🙄
1haziran Derin2828 https://imgyukle.com/i/amRLnj https://imgyukle.com/i/amRBBG https://imgyukle.com/i/amR1Pt
Derin2828 Böyle dantelli vs almayacağım hiç rahatta edemedim sonrasında kullanamadım 3 takımım var öyle , biraz modern olsun rahat ve sonrasında kullanışlı olsun
yusufbebekk447 Derin2828 ben gebelikten önce gebelikte de lazım olur diye önleri düğmeli almıştım hep o yüzden alt üst olarak 3 tane vardı.şimdi de elbise şeklinde olandan aldım .hastane çantama alt üst ve elbise olarak 2 tane koydum