ysfali06 bende Ankara’nın merkeze uzak ilçesinde yaşıyorum Polatlı da burda tek özel hastane var orasında biraz küçük açıkcası , yeni doğan yoğun bakım falan yok .Özel ama sadece 2 tane kadın doğumcu var biri kadın biri erkek.Kadın olanı tercih ettim başından bu yana hamileliğimin.Muaneler de ilgili alakalı ama instagram da paylaşımlarında görüyorum hep sezeryan hep sezeryan . Normal doğum çok nadir olunca şey yazıyor of yine bir normal doğum beklemece diye . Bende normal doğum istiyorum ama doktorun tutumu belli en ufak bir şey de eminim sezeryane alacak gece gündüz kalkıp gelmesi zor olacak ona diye .Bu yüzden şuan 20. Haftamdayım ve şehir hastanesini tercih edeceğim mecbur. Ama bulunduğum yerde daha donanımlı bir özel hastane olsa ona giderdim.Ablam lokman hekim hastanesinde yaptı kendi ben sezeryan istiyorum dayanamıyorum dediği halde doktoru naif bir şekilde sen yapabilirsin başaracaksın diye motive etti nitekim normal doğurdu.