Busevedat0120 Kızlar 4 gün önce nst de sancı çıktı o günden beri adet agrısı gibi agrım var bu gün 1 dk süren belimden vuran karnımı saran şiddetli Bi sancım oldu devamı gelmedi alt karın kısmım agrıyor belim agrıyor sizce dogum yakın mı???
Aycan_akay54 Busevedat0120 tam olarak bilmiyorum ama doktorunu arasan yada acile gitsen direk belki de açılman vardır nst de agrı çıktıysa
Heein Busevedat0120 doğum yakın canım evde sancılarını karşıla biraz sıcak duş felan yap suqad fln yap sancıların sıkılaşır giderek
Seyma16 Busevedat0120 bende canım aynıyım 2 kez çekildi nst sabah nisanım geldi 7de doktorumu aradım git hemen dedi bu arada 40+1 haftamdayım senin kaç nisan şu falan var mi snci tek başına bişey değil dediler bana
Ceylanaydemir Busevedat0120 benim 35 te 90 37 de yüz üstü düzensiz sancılarım vardı ve 3 gündür bel ağrısı kasık ağrısı çekiyorum iş bile yapamıyorum beklemedeyiz 37+6 olduk göbeğimde baya baya düştü parmaklarımı açıp elimi koyduğumda giriyo bomboş resmen ama gelmiyordu
Busevedat0120 Seyma16 3 hafta önce sümüksü katı Bi akıntı geldi ama kanlı degildi şu an alt karın agrısı yürürken kasıklarda baskı bel sırt agrım var bu günde herzamanki den degişik 1 dk süren sancım oldu
Busevedat0120 Benimde karnım indi 2 gün oldu ineli 35+2 de erken dogum riski dedi o günden beri yatıyorum kalkmadan 36+2 de de sancı çıktı nst de yarın 37 haftalık olacağım ve devamlı karın kasık bacak arası bel sırt agrım var
Heein Busevedat0120 bende oğlumu 37haftalık doğurmuştum ama yinede bilmiyorum sancılarınız nasıl oldu
Rabiacengiz Busevedat0120 ben 3 hafta çektim o sancıyı hala doguramadım sonra bebiş gerileyince sezeryan oldum
Busevedat0120 Rabiacengiz bende Bayadır çekiyorum daha bekliyoruz yatak istirahatı verdi doktorum sancım olunca 37 olsun en azından demişti 37 olduk yürüyüş plates yapsammı bilemiyorum