Eliffelis Mrhb güzl anneeler bebeğim erken doğduğu için mi bilmiyorum ama sütüm çok az geliyor sıkıyorm flan çok az onluk enjektörn yarısı bile dolmuyor lütfen tavsiyeler verirmisiniz ( ılık su ile duş , bestlak damla , su , çay , hiçbiri fayda etmiyor )
mucizekese Eliffelis Bildiklerimi yazayım belki deneyip faydasini görürsünüz ben henuz dogum yapmadim ama kuzenlerimden biliyorum biraz ama herseyin basinda bol su tüketmek gerekiyor bulgur tavuk suyuna corba dereotu tahin tahin helvası Multimalt emziren anne içeceği ayva kompostosu
2melek_annesii Eliffelis benim ilk gebeliğimde mastit olmustu gögsüm oglumda sagdıgım için dahada artmıstı smdi bu gebeliğimde de hem emzirip hem sagcam inşallah beyin daha cok süt üretiyor o zaman
Kbr06 Eliffelis hastahanenin makinasıyla bende de gelmedi ama hiç üzülmeyin ilk gün bir çay kaşığı geldi ikinci gün biraz daha arttı benimde erken doğum oldu ilk bebeğimde küvezde kalmıştı lansinoh pompa vardı sütün için vitamoms ebebekte var onu öneririm karadut şurubu havuç suyu artırdı benim çok sıvı aldım kayısı suyu su içtim 3. Gün falan düzeldi
gamzelim2234 @Eliffelis hepsini denediyse elektrikli pompa almanı öneririm sık sık sağarsan çoğalır belki
Eliffelis mucizekese hastanede kalıyorm bn faydası olan bütün yiyecekleri yiyorm ama yinede aynı , çok tşkler afedersiniz su içmekten yedi yirmi dört tuvaleteym 😁
Eliffelis 2melek_annesii bebeğim erkn doğduğu için göğsümü emiyor yani küvezde yoğun bakımda bn sütünü sağip enjektörde hemşirelere veriyorm onlarda iki saat arayla veriyorlar
[silindi] Regenesis galactago bitkisel damla bi araştırın isterseniz. Çevremde çok kişi memnun kaldı 🌼
Annem1 Eliffelis hoşaf (komposto) Şerbet Bulgur pilavı (kesinlikle tavsiye ederim) Bol bol su Tabiki stresten uzak durun Bol bol dinlenip, uyuyun. Çok etki ediyor. Rezene çayı ama kesinlikle düzenli içmelisiniz. Günde en az 2 kere. 1 kere içmek fayda etmiyor.
Duyguff Eliffelis kendinizi strese sokmayın az geliyorsa da artmazsa da üzülmeyin mamalarla da büyüyen çocuklar var hiç emmeyen çocuklarla var, tabiki hepimiz emzirmek anne sütü almasını isteriz ama olmuyorsa da kendinizi yıpratmayın💕