Kızlar napıcam ben 1 hafta oldu ama gitgide ağrılarım artıyor oturamıyorum kalkamıyorum bebeğimle ilgilenemiyorum ağlamaktan helak oldum derim ince olduğu biraz açıklık var diye krem verdi doktorum ama acısını azaltan bişey yok bi parol içiyorum o da artık fayda etmiyor🥺😭😭😭😭