Fv3 Sevgili anneler hamile olduğunuzu öğrendiğinizde ve öncesinde belirtileriniz neydi aydınlatabilir misiniz
Aysn0232 Fv3 hamileliğim öğrenmeden önce çok uyuyordum halsizlik çok vardı bide en belirgin hissettiğim göğüs hassasiyeti 🌹
glnzem Fv3 göğüslerde ağrı ve şişlik bel ve kasıkta adet olacakmış gibi sancı. Hatta test yapmadan önceki gün bütün gün aha adet oldum diyip tuvalete gidiyordum sürekli kasık ağrısından dolayı 😊😊
gamzenurbozdere glnzem benımde kasık batması var böle ince ince batıyor bel agrım yok gogus hassasıyetım yok ama sankı bu batma öncelerı olmuyordu sankı adetıme 4 gun var
Beety26 Fv3 hamile oldugumu ogrendigimse adetim 5 gun g2cikmisti Ama hic hamilleil.beliryiai y9ktu Sadece adetden onceki gibi kasik agriai ara sira. Baska hic bir sey yok
Fv3 gamzenurbozdere bneim de 5 günüm var ama hiçbir belirtim yok belim ağrıyor biraz o kadar göğüslerim şişmedi ağrımıyor 🥺
gamzenurbozdere Fv3 aman kele biz mi abartıyok ne yapıyok ne bılım kafaya takmayın dıyolar ama takmadan olmuyor gurban oldugum allahım hiç beklemedıgımız anda gelecek inş
Fv3 gamzenurbozdere bence zaten geldiği zaman da belirtisiz gelecek anlamayacağız çünkü herkes söylüyor adetten ayırtedilemiyor diye. Hayırlısı artık o geleceği zamanı bilir heyecanlanmak güzel bence ama heyecan boyutunda kalmalı.
Fatma_7 Göğüs hassasiyeti, bulantı,kusma, rahimde ağrı vs çoğunu yaşadım ve halen bi kısmı devam ediyor 🤷🏻♀️