masallarin böyleleri Allah’ın VİP kulu diyorum ben 😂 çok şanslı hamileler. Maşallah nazar değmesin. 21. Haftamdayim hâlâ istifra ediyorum hastane de yattım, yine fayda etmedi. 3 defa bayılma yaşadım. Ben ölmüşüm gömenim yok kısaca 😅 çok şükür ki herşeye rağmen bebeğimin gelişimi önden gidiyor 😍🐣 cinsiyet ile alakası olduğunu da sanmıyorum canım. Benim hala belirsiz cinsiyet ama 2 arkadaşımın da erkek. Biri benim gibi istifralardan mafolmus durumda, diğeri prenses gibi hamilelik yaşıyor 🙆🏽♀️👶🏼