Arslaninannesi şahsen ben 30. Haftama girdikten sonra yavaş yavaş yıkama ütüleme işini yapmayı düşünüyorum. Sonra kilitli poşetlere koyup direkt olarak hastane çantasına koyulması gerekenleri koyucam, dolaba konulacakları da dolaba koyucam. Hatta dolaba konulacakları poşete koymayabilirim sonuçta hep mi poşetlerde olacak sanki. Ama ben çantayı 30.haftaya girdiğim zamanlarda hazırlamayı düşünüyorum çünkü Allah korusun ne olur ne olmaz