Beyzabuglem doktora gidin bence, kendinizi koruyarak çıkabilirsiniz, benim gebeliğim riskli ben 20 haftadır sürekli gidiyorum, çift maska dezenfektan falan yani pandemiden dolayı gidemiyorum demeyin siz kendi önleminizi alırsanız inşallah bişey olmaz.