Ayse555 Pazartesi veya salı sezeryan olucam acaba önerebilecegınız bişeyler varmı deneyimli anneler 🤗
Busraturkmenn1 Ayse555 kacinci haftadasin canim bende cok merak ediyorum acaba normal doguma uygun muyum diye. Haftaya bende olucam muayene insallah
ogrenciiiannee96 Ayse555 Ayse555 ayy allah kolaylık versin sağ salim bebeğini kucağına al inşallah çok heyecanlı bende 38. Haftadayım normal istiyorum bu hafta çatı muayenesi olacağım bakalım ne diyecek doktor çok heyecanlıyım 🤣
Ayse555 Busraturkmenn1 yarın 39 hafta olucak cumartesi rahatsızlanmıstım nabzım son 3 aydır cok yuksek o yuzden gıtmıstım o sırada hazır gelmısken Altan muayene edelim dedı ettı ve catın basık yapamazsın dedı
Ayse555 ESMAARAS catı muayenesi oldunmı belkı normal yapardın dırek sezeryan dusunme bence bı problem yoksa benım sorunum olmasa ben normalden yanayım
ESMAARAS Ayse555 canım bende panık atak var:(cok heycanlı tez canımı dıyım o esnada Allah korusun panıkten yavruna zarar vermemek ıcın