[silindi] Neslihanaras ya aldıgım elbise parti elbisesi gibiydi zaten pamuktan olmaz saten gibi naylon gibi bişeydi ama yenidogan için uygun olmaz tabi pamuklu olması gerekir o yüzden öyle demişlerdir
[silindi] Neslihanaras evet benm aldıgım elbise Türkiye de benzerleri 100 küsür liraydı o zaman aliexpres ten 30 liraya almıştım 😂 ama o zaman gümrük vergisi fln yoktu şimdi aynıya geliyo diyolar
T-aksoy Oysul tartışma açıp paranızı iade talebi girin hemen hallediyorlar müşteri hizmetleri süper çalışıyor
Oysul T-aksoy tüh bunu keşke daha önce bilseydim. 🥺🥺Şimdi çok zaman geçti üzerinden aldığım ürünü bile unuttum
T-aksoy Oysul olsun yine de yapabilirsiniz eğer hesabınız duruyosa müşteri hizmletlerine yazın zamanında başvuramadım ama üründe gelmedi diye bana yapmışlardı bi kere :)) şansınızı deneyin
Oysul T-aksoy o halde gerçekten denemeye değer. Tekrar aliexpress indirip kontrol edeceğim. Öneri için çok teşekkür ederim ☺☺
ArasMom34 Neslihanaras ben yaptım ürün elime gelmedi şansıma para iademde olmadı ispatla diyor gelmeyen ürünü nasıl ispatlıcaksam 😂