22 haftada rahim ağzı kisaligimdan serklaj oldum . Bugüne kadar hep klozet kullandım artık normal.tuvalet kullanmak istiyorim . Aslında doktorum bişey demedi bu konuda ama serklajlilar acaba tuvalet seçiminiz ne oldu sizlerin . Doktor yatmana gerek yok demisti tercihli istirihat vermişti çok yatma rutin islerine devam et ağır kaldırma ama çok fazlada ayakta durma dedi .