Melisa_eker merhaba aslında herkeste farklı bazıları doğum anına kadar. Kusuyor bazilaari 4 ten sonra bende aşırı küstüm her gün serum yiyecek kadar kotuydum ama kafamda bitirdim ilaçlar fayda etmedi prilam kullandım boş zofer kullandım boş bı serum beni rahatlatiyordu onunda etkiisi 2 gün sürüyordu ama şunu soylim kesinlikle zorlaman lazım kafanda bitir iyi olacağını sürekli uzanma hasta moduna girme ben suan 14. Haftama girdim 4_5 gündür kusmam yok çok şükür yemeyi de zorluyorum zaten bı yemeye başlasam devamı geliyor yedikten sonra çok kötü oluyorsan kremini sakızı ve naneli oneo çok iyi geliyor kusmani önlüyor o şekilde biraz daha güçlü durabiliyorsun ama çok zor hep duamdasiniz inşallah sizinde hemen geçer Allah yardımcınız olsun🙏