Sa. Sevgili anneler. Bende çok şükür buradan mezun oldum🙂 darısı inşAllah sağlıkla bekleyen siz annelerin başına 🤲 benim iki oğlum var hamd olsun bır oğlum daha oldu. Hamileliğimin 23. Haftasında rahim ağzında kısalma olduğu bebeğin karın çevresı önde vs. Gibi sorunlarla karşılaştım ama çok dikkate almadım olabiliyor dıye. 2 Li test şeker ve ayrıntılı usg lerımı yaptırdım. Genel olarak dinlenerek bir hamılelelik gecırdım. 48 kg ile hamıle kaldım 70 ile girdim 60 ile çıktım dıyebılırım🙂 gelelim doğuma 40+6 günlük olmuştum ve bebiş gelmiyordu ama ağrılarım vardı İstanbul avicenna Gültepe Cem beye gidiyordum ani bir kararla Sarıyer Hamidiye de doğum yaptım hastanenin doğumhanesı çok küçük ve kasvetlıydı ıcımı kararttı bende son dakka değişiklık yapıp çok korkarak kendımı devlet de ki doktorların insafına bıraktım 😂 sabah 6 ya doğru sancı ile uyandım 5 dk da bir geliyordu ve şiddetı zorluyordu. eşimi kaldırdım banyoya soktu benı çıktım daha da şiddetlendi daha önce ıkı normal doğum yaptım. İlkı zordu ama evdekı sancılar bu denlı şiddetlı değildı. 4 dk da 1 e düşmüştü. Kardeşime çocuklarımı emanet edıp çıktık yola eşimle çantalar arabada hazırdı. Bu arada cuma kontrol Cumartesi yani 2 ocakda mecburi suni vericeklerdi neyseki sancım cuma sabaha karşı geldı. Fenalaşmaya başladım nefes egzersizi bir derın burundan alıp 4 kere de ağızdan veriyordum. Acilden girdim nst dediler ımkansız dedım sancılarım çok şiddetlı sesım çıkmıyor ama nefesler alıyorum dualar edıyorum. Çatala çıktım 5 cm açılma 3. De olduğu için çok hızlı damar yolu açılıp tekerlıklı sandalye ile doğumhaneye çıkartıldım. Eşimde arkamda. Ben fena korkuyorm sanki ilk doğum gibi ağlıyorum zangır zangır titriyorum doğumhaneye girdim geri çıktım 😂 doktorumu ara epıdurelı hazırlasın dıye eşime bağırıyorum o anda sancılardan kıvranıyorum doğumhaneye kapısının önünde eşim benı tutamıyor ıçerden hasta bakıcı geldı ebe geldı gıdecek durumda değilsın yolda gelır dedıler hadi canım hadi guzelım içerı gerı soktular😅 bir anda doğum hanenin çok büyük lüks ve tertemız odaların ayrı doğum odasının da bay gelışmiş güzel olduğunu farkettim hoşuma gitti ebeler çok tatlı dillı doktorlarda öyleydi pilates topu dahi vardı nst de çok tutmuyorlardı hep yürüyüş hareket ve su verıyorlardı herkes çok iyiydi ve eşimi de içeri alıyorlardı nst vaktı ayrılıyorduk. Asla suni vermediler suyumu patlatmadılar çok güzel kendı ilerlesın dedıler. Ama benm ağrılarım 1 dk da bir inanılmaz şiddetli ebe baktı 6 cm dedi üzüntüden ağladım kıvranıyorum sesım çıkmıyor tansiyonum yukseldı korkup başıma toplandılar eşimi istıyorm dedim eşimi aldılar içerı hemen sureklı masaj yapıyor ben Ya Kaviy Ya Allah dıyorm ağzımdan duayı eksık etmeıdm ağlıyorm eşime sarılıyorum bir yandan eşim ağlıyor. bir tuhaf olmaya başladım. Sancılar arası 30 sn var yok kasılıyorum ateş basıyordu bır anda dönmeye başladı her yer doktorlara seslenıyor eşim yardım edin koşun dıye hemen aldılar benı takıbe sancı anında tansıyon fırlıyordu sakın ol dedıler bağır sesın çıksın bu ılk doğum değil alışıksın dıyorlar ama bu acı değişik dıyorum su ıcırıp çatala aldılar doğum odasına doktor ve ebe 6 cm 7 gibi açılma bebek yukardaydı karnımdan basıp aşağı kanala soktular o an canm çok yandı ıkın dedı doktor ıkındım afedersınız lavman yapıldığı halde altıma yaptım ama o an hıc umurunuzda değil ilk kez doğumda basıma geldı😅 ıkınırken tecrubelı olmama rağmen açıdan çığlık atıyorum çığlık dğil ıkın dedi bır anda doğum başlıyor diye bağırdılar başıma 7 kişi ıkı doktor kalan ebeler hemsıreler toplandı bebek tam indi nefes gitti ve bacağıma kramp girdi doktor yüzüme canm bır tanem hadı ne olur ıkın bır güçle bacaklarıma masajlar yaptı ve Ya Allah Bismillah dedim ıkındım hop çıktı 😊 bildiğiniz doğal doğum yaptım yırtılmalar oldu dikiş atıldı oğlum tosbik doğduğu için çok zorlanmışım. Hastaneye bayıldım 3 bin para cebime kaldı bu konforu orada asla bulamazdım herkes harika ve çok saygılılardı Çok güzel bir tecrübe oldu 3. Doğumum zor oldu ama güzeldi ilk kez kendı sancımla suyumu patlatmadan doğum yaptım 🥰 Sancı anında evlat hasreti ıle yanan herkese dua ettim Allah isteyen herkese nasip etsin uzun oldu ama detaylı anlatmak istedim Allah’a emanet olun 💖