gamzeozer16 kardeşimle benim aramda 4 yaş var çok iyi anlaşırız herşeyi paylaşırız birbirimizle eşim ve abileri arasında 10 yaş fark var resmen yalnız tek çocuk gibi büyümüş abileriyle pek bağı yok 2 haftada bir anca telefonda görüşürler pek bağlı değiller birbirlerine tabi bu aile yapısı ile de alakalı , sizin maddi dırumunuz ve kendinizi hazır hissetmenize de bağlı olarak değişir ben örnek verdim sadece