Bebek için 3 tane 10’lu hastane çıkış seti(tam takım olduğu için ekstra kıyafet koyma gereği duymadım ben ),ağız mendili,bez,ıslak mendil,çorap,2 tane battaniye,hastane beşiğine sermek için müslin örtü,4 tane alt açma örtüsü aldım.
Biberon koymadım,meme reddi yaşamaması için yenidoğan bebeklere hemşirelerin biberon istemediğini duydum. Süt gelmezse şırınga ya da çay kaşığıyla mama veriyorlarmış hemşireler.
Kendime 1 gecelik,2 pijama takımı, 1 terlik ,1 yüz havlusu polar sabahlık, 1 bilek 1 kalın çorap, depend hasta bezi, dependle rahat edemezsem diye gece orkidi,1 tane külot,1 tane emzirme atleti, ağrıya iyi gelir diye ufak boy sıcak su torbası,taç-toka-tarak,2 3 tane göğüs pedi,diş fırçası ve macun koydum. Bir de giderken çantama makyaj malzemelerimi koyarım.