Hanımlar selam. 14. Haftamda serklaj oldum şu an 20+5im ve idrarda yanma yaşıyorum tam idrar tahlilimde kum çıktı kültür temiz çıktı antibiyotik alıyorum ama idrarımı sildiğimde peçetede inanılmaz sarılık var akıntım da var beyaz. Dikişlerim enfeksiyon kaptı diye şüphelendim kontrolüm yarın. Dikiş enfeksiyon kapınca nasıl belirtisi var acaba bilen var mı?