Merhaba kızlar yumurtlamanın 8.günü bugun ve 2 gündür kasıklarıma acaip kramplar giriyo adet olacakmısım gibi hatta daha siddetli. Dün bir kac kez oldu gecmisti bugun bi geliyor agrı beldende vuruyor. Bazen geçiyor rahatlıyorum yine geliyor. İlaç almak istemiyorum ama dayanamıyorumda 😞😞😞 Herhangi bir kanama vs yok. Ama ağrı mahfetti beni… Sizce döllenmeyle alakalı bir durum mudur? Adete 7 gün kaldı. Acile gitsem bir seyde yapamazlar ne yapcağımı bilmiyorum umarım akşama hafifler 🤲😞