As1995 Kızlar aranızda tansiyon ilacı kullanan var mı alfamed ben iki üç haftadır tansiyon sorunum var 13 çıkıyor hep bulantı da eşlik ediyor doktor bu ilacı verdi bugün acile gittim bi sorayım dedim ?