Kvsr-klm 38 haftalığım. kaynatılmış manda keçi inek sütü de içtim bol bol yoğurt da yedim. Zor içmeme rağmen her gece içtim doğal sütü mü. Bebeğim çok kilo aldığı için bıraktım içmeyi.( Normal doğum düşünüyorum doktorum manda sütü kilo yapmış bence dedi. Ama içme demedi hiç) Marketlerde satılan sütler gerçekten süt mü acaba? Onun yerine günde 2 maden suyu içmek daha akıllıca. Süt süzülmüş olmasına rağmen yine süzdüm . Kaynamaya çıktıktan sonra kısık ateşte 15 dk fazla fazla kaynattım. Taş gibi yoğurtlar yapıp kase kase de yedim.