Yldz3 MihricanA serum takıldı canım evet Allah razı olsun canım çok sağol cümlemizin bebeklerini bizlere bağışlasın 🤲❤️
Yldz3 Emineatay daralsa bile canım hiç etmemesi normal değil bu haftalarda hareket takibi yapılması gerekiyor doktor öncesinde de söylemişti ama ben dün az da olsa hissettim bugün hiç hissetmedim tatlılar yedim sola yattım yok zaten doktor da etmiyor evet dedi o yüzden yatış verdi
Yldz3 Msltms yok canım aksine bugün tüm gün yattım ama hiç etmeyince o kadar uzun saatler panikledim çok kötü şuan kalbi atıyor çok şükür takip ediliyor bakalım 🤲
zynb_ozkn Yldz3 canım nasıl oldun bebek ne durumda hareket etti mi yada doktor ultrasyınla bakınca bişey demedi mi
birprensesvebirprensannesi RABBİM SAĞ SALİM KUCAĞINIZA ALMAYİ NASİP ETSİN İNŞALLAH. EVET HAREKETLERİ ONEMLİ CANIM POSTUNA GİRERKEN HASTANEYE GİTMELİSİN YAZACAKTIM SENDE GİTMİŞSİN 🙏 Rabbim evladınızı korusun 🤲
Yldz3 birprensesvebirprensannesi çok sağol canım Allah hepinizden razı olsun cümlemizin evlatlarını korusun hepimiz sağ Salim alalım kucaklarımıza ❤️🤲
Sedosunuz Ben daha gitmedim sezeryan olduğum için hemen alırlar diye korkuyorum cuma kontrolüm var dayanacak artık umarım dün geceki gibi ağrılarım olmaz çok korktum artık
Yldz3 zynb_ozkn canım hala yatıyorum şuan için sıkıntı yok bebek hareketlerini hissettim birkaç kez ama doktor takip edelim dedi sabaha kadar normal devam ederse çıkacağım İnşAllah 🤲
badecanisik Yldz3 cenin pozisyonund a hafif sıkıştırarak yan yat 2 saat hareket etmezse acile git mutlaka