masallarin 10+5 im cok sukur ama felaket gaz sancilarim oluyor bazi gebeler 9 ay gaz sancisi cekiyormus ne diyorsunuz kizlar varmi bu gazin bir caresi benle ayni haftalarda olup gaz cekenler varmi
Smy238 masallarin o haftalarda benim de öyleydi 14 hafta olduk hala az var ama 6 ile 11 haftaları arasında daha çoktu uyutmuyodu çıkmıyordu da ama suan o Halime göre rahatım
oykuduru21 masallarin ben hamileliğimi öğrendiğimden beri haftalarca gaz sancısı çektim ayaklarına kalın çoraplar giy sıcak tut 12-13. Haftadan sonra pek yaşamadım umarım geçer seninde 🌸
Aloneanqel masallarin 9. aya girdik bende de çok var ya 🙈🙈 kendimi tuhaf hissediyorum. Sancı dan ziyade sürekli gazım geliyor 🤦🏻♀️
Baharhnm Ayaklarını ve belini sıcak tut. Çok sancın olduğunda ayaklarını havaya dik o şekilde uzan biraz iyi geliyor bana çok iyi geliyordu. Çok rahatsız ederse doktoruna söyle o ilaç veriyor diye biliyorum :)
masallarin Baharhnm ilac verdi surup ama icmek istemiyrm :))) uzaninca rht dediginx gbi ama ayaktayken felaket
cereninal Bolca yürüyüş yapın ben 23.cü haftaya girecem ilk günden bu yana bom bom geziyorum 😂 ama yürüyüş yapamadığım günde kaburgalarıma vuruyor gaz sancısı yürürken rahatça çıkıyor tavsiye ederim 😂
Aloneanqel cereninal bende her gün 1 saat yürüyüş yapıyorum canım ve aynı dediğin gibi yürürken bir geliyor bir geliyor salıyorum napim 😁 içimde duracağına dışarı çıksın demi 😅 yürüyüşü bende çok tavsiye ediyorum
masallarin cereninal evet aslinda doktorumda cok yuruyus onerdi her gun 1 saat yuzmede olablr dedi ama iste pandemi😅
cereninal masallarin çift maskeyi takıyorum zaten pandemiden dolayı raporluyum çok sıkılıyorum öğlen çıkıyorum nereye giderse ayaklar oraya neyse ki Mersin de yaşıyorum her yol sahile çıkıyor oğluşuma deniz havası aldırıp geliyorum 😊
pinar55 Haftamdayım öğlen başlıyor gece yatana kadar karnım davul gibi geziyorum nasıl geçecek bilemedim
Burcin-98 Ayıma kadar bende bu sorundan müzdariptim🙈 6. Aydan sonra birden geçti nasıl oldu bilmiyorum ama bi anda kesildi bu sorun😂