Gizmolata tanya25 kulağa hoş geliyor ama söylemesi biraz zor, çocuğun sosyal ortamı falanda çok önemli sürekli ismini kodlamak zorunda kalması dışlanmışlık ve farklılık duygusu yaratabiliyor. Zor isimler ama tabi yinede siz bilirsiniz 🥰
[silindi] tanya25 rahel ismi cok hoş ancak dina ismi cocugun ilerki yaşlarnda ona zorluk çıkartabilr gibi malum okul cağında isimler alay konusu edebiliyo
Pelinbyrktrlr tanya25 yaaa korkuyu attın isim araştırmasına geçtin 🤩 Darısı bana ya çarşamba günü gidicem 🙏 Rahel’i beğendim ama dina koyma bence, öğretmenim ve çocuklar ilkokulda çok acımasız oluyo dino falan derler 😅
Ikizannesiiiii Rahel hz yusufun annesinin ismi diye aklımda kalmış bence çok tatlı ama dinayi bilemedim canım ya
tanya25 Pelinbyrktrlr hamile kalmadan önce bile isim takıntım vardı farklı isimler araştırmayı severim 😂