https://imgyukle.com/i/aGJRDM
Hanımlar merhaba 👋
25 haftalık hamileyim ilk gebeliğim bundan 1 ay önce sadece kalça ağrım vardı doktorum bu ilacı verdi kullanmadım.
Şimdi ise ağrılarım kat kat oldu bel ağrısı kasik ağrısı, bacak ağrısı. Son kaç gündür bunlar Bi anda geldi çogaldı gece yatakta kıvranıyorum bu gece oturup ağladım ağrıdan sağdan, sola dönemiyorum kasık ağrım batıyor gibi bacaklarım da üst kısım ağrıyor
Bu attıgım ilacı kullanan var mı? Doktor kalça için verdi ben şuan kasık bel bacak için içeyim diyorum..
Sizinde bu haftalarda ağrınız oldu mu neyden dolayı bu ağrılar oluyor?
Yardımcı olursanız sevinirim