Oykuaygun Pembe-mavi nacizane fikrim Çağatay ismini koymak istiyorsanız yanına Bi isim aramayın. Misal ileride sınavlarda yarım saat kodlama yapacak..
MervErdo Soyadınızı da bilsek acaba soyadla hangisi daha uyumlu olur diye düşündüm ilk ikisi de güzel çünkü
Pembe-mavi Tugcem50 evet biz de uzın olmasın diye isim aramaya başladık ama Çağatay karar verdik. Eşim ikinci ismi çok istiyor. O yüzden karar veremedik bizde
Pembe-mavi Oykuaygun o niyetle isim aramaya başladık uzun olmasın dedik. Fakat en son bu şekilde karar verdik ama kodlama hala aklımızda… ama eşim ikinci ismi çok istiyor
cimrym Pembe-mavi Artık merkezi sınavlarda kodlamalar otomatik oluyor. Sadece okuldaki denemelerde olmaz onda da tek ismini kodlar. Sorun olmaz yani☺️
Pembe-mavi cimrym okula giden çocuk olmayınca bilmiyordum iyi olmuş. İçim rahat etti. Teşekkür ederim 👍