Pinar_sevgili01 Kızlar dünden beri kanamam var acile gittim iğne yaptılar progestan yazdı doktor ama kanamam aynı şekilde devam ediyor adet kanaması gibi 5+5 günlüğüz. Sizce düşük mü yapıyorum doktor da düşük yapıyorsun falan demedi bilgilendirmedi
zezeyyy Pinar_sevgili01 benim de 11. haftada kanamam oldu ve 3 gün sürdü resmen oluk oluk kan geldi kan uyulmazlığı vardı iğne yapıldı progestan verdi doktor çok şükür atlattık düşük tehlikesi oluşmadı
portakalcicegii Pinar_sevgili01 kanamanız ne durumda agrınız var mı ? Bende 5 haftalığım dün kanamam başladı hala hafif agrılarla devam ediyor arada pıhtı gibi geliyor 😞 yarın randevuyu bekliyorum
Pinar_sevgili01 zezeyyy bana da dün acilde iğne yaptılar ama düşük olmaması için yapılan iğne sanırım
portakalcicegii zezeyyy agrınız oldu mu bu süreçte ? 5 haftalığım dün kanamam başladı doktorum ilaç verdi ama fayda etmedi . Bildiğiniz adet oluyor gibiyim 😞
FatmaErdur 3 gündür bende de var 7 haftalık şuan da bi azalıp bi çoğalıyor ama genelde lavabodan sonra kanama oluyor hiç bir şekilde ağrım Yok acile gittim ilaç verdi yatıyorum tüm gün yarın hastaneye kontrole gidicem inşallah bişey olmamıştır dua edin
Pinar_sevgili01 portakalcicegii şuan sizinle aynı durumdayım hafif agrım var kanamam da devam ediyor acile gidiyorum birşey yapmıyorlar yarını bekliyorum
zezeyyy portakalcicegii hayır hiç ağrım olmadı o yüzden düşük tehlikesi olarak algılanmadı sanırım ama benim de 3 gün sürdü adet olur gibi
portakalcicegii Pinar_sevgili01 sizde pıhtı geliyor mu bende ara ara geliyor resmen düşük yapıyorum hissiyatındayım progestan 200 içiyorum aşırı halsizlik yapıyor duşa gircem kolumu kaldırıcak halim yok 😞😞
Pinar_sevgili01 portakalcicegii benim de öyle duş alayım dedim kolumu kaldıracak kalim yok dün küçük küçük pıhtı şeklinde gelmişti ama bugün çok yok
portakalcicegii Pinar_sevgili01 yarın doktora gideceğim umarım kese duruyordur 🙏 duşa girmemi doktor önermedi bilginiz olsun 🙏
portakalcicegii Pinar_sevgili01 merhaba ogünden sonra çok fazla forma girmedim. Yorumunuzu yeni gördüm malesef düşük yaptım. Halada olmasını bekliyorum