Elifaysu ben trde değilim cnm yurt dışındayım , hiç konu geçmedi ve burda prosüdürler biraz değişik işliyor bu salı benim tekrardan kontrolum var o zmn soracam burda bebekte yada annede bi sorun yoksa kolay kolay randevu vermiyorlar ,bu benim 3. Hsmileliğim biraz yavrumun kilosu düşük o yüzden sık gidiyorum başka sorunumuz yok çok şükür