ecemeric merhabalar bende bu ay alışverişimi yaptım o yüzden yazman istedim, büyük eşyalarımız hediye geldi inanın annem herşeyimi aldı bebek tulum filan şunu demek istiyorum işte öle ufak tefek bişiler almama rağmen doğru düzgün bişe yok 1000 tlm gitti ama içinde ne var sölim englishomedan nevresim battaniye bi tane oyuncak yastık e bebekten 3 tulum bir tane uyku arkadaşı emzik filn böle ufak şeler yani herşey çok pahalı allah hepimizin yardımcısı olsun bebeğiniz için en güzelleri sizin olsun🤲🏻