Kuzucugum32___ Hanımlar bebegim 3 aylık yakın donemde 4 aylık mamalar basladım ek gıda olarak ama Baska neler verebilirim sürekli alıyoruz doymuyorum anne sütü almıyor yardımcı olurmusunuz
Oykuaygun Kuzucugum32___ arkadaşım ikizlerine sadece mama vermişti. O dönemde de kaşık mamasına başladı