Sevdae Bugün tam 15 haftalık oldum ama karnım öyle daha çıkmadı yumuşak netten bakınca Bi yumru gibi hissedilir diyor ama ben hissetmiyorum daha o yumruğu sizde durumlar nasıl arkadaşlar ☺️
Beyazmelekkk Sevdae seninle aynıyız bende tam 15+0 oldum bugün. Karnım küçük top gibi çıktı benim henüz cinsiyet öğrenemedim😌
Angelsmom29 Sevdae 14+2 haftalık hamıleyım biraz belli ediyor kendini sanırım 2. Gebelik oldugu için cinsiyet belli değil henüz kızı andırıyor dedi doktorum 17 haftalık tekrardan gitcem o zaman net belli olur sanırım 🥰
3prensesannesii Bende dün 16 haftalık oldum karnım çıktı ama ben bekarken de göbekli idim 😂 Dün İlk defa hareketini hissettim bu arada 3. Gebeligim
Sevdae 3prensesannesii maşallah canım 3. olunca daha erken hissedilir tabi Allah kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ☺️
Sevdae Beyazmelekkk oy maşallah canım bu sefer kontrole gittiğinde öğrenirsin inşallah bende daha öğrenmedim en son 2 hafta önce gitmiştim seninde mi karnın yumuşak sanki karnımın inde bebek yok gibi neredeyse 4 aylık olduk inşallah iyidir 😐
Beyazmelekkk Sevdae benim karnım geçen haftalarda yumuşakti pofuduk böyle 😅 1 haftadır gerildi ve sertleşti göbek deliğinden aşağısı ama sadece. Bir sertleşme başladı eskiye göre baya gerildi
Sevdae Beyazmelekkk yok canım 1 hafta sonra 16 haftalık oluyor ya o zaman 4 e girmiş oluyoruz demek istedim ☺️