7 aylik hamileyim prensesimiz olaacak insallah esimle isim konusunda okadar cok kararsiz kaldik ki bn lina olsun istedim kabul etti ama lina sade kalir dedik ek isim aradik haftlarca ece ve melisa isminde kararsiz kaldik sonra kura cektik tabiki bnm gonlum ece lina dan yanaydi oda melisa lina dan yanaydi ve onun ddigi isim kazandi :(( sizce onu ece linaya ikna etmeye calismali miyum yoksa melisa linayi kabulenmeli miyim onu da kirmak istemiyorum