Ayten25- Sabah aç karına içildiği için mide yanmam oluyor bazende bulantı.Kullanan arkadaşlar sizlerde nasıl bir etki gösteriyor 🙄
Trbfkrt33 Ayten25- gece uyurken yemeklerden 2 3 saat sonra olacak şekilde içince şikayetler en aza iniyor canım. Sabaha kadar da etkisi azalmış oluyor zaten. Hem Hamile hem de hemşireyim 😊🥰
momtobem Ayten25- benim midem başından beri sorunluydu. Şimdi o ilaçla daha da kötü oluyo zor içiyorum. Bir de doktorum günde iki tane iç dedi. Bi kaç gündür ya bir tane içiyorum daha hiç içemiyorum
gamzeserenn Ben kahvaltıdan sonra kullanıyorum tok bulantım olmadı çok şükür. Eczacı bulantı yaparsa kahvaltıdan 2-3 saat sonra alabilirsin demişti birde onu alacağım öğünde süt veya yoğurt tüketmememi söylemişti.. İşinize yarar belki :)
Ayten25- gamzeserenn Doktoruma sordum en etkilisi sabah aç karına alman diğer türlü önermiyorum dedi.Teşekkür ederim öneriniz için 😊🙏🏼