Nemur ellerinden bir sey gelmiyor maalesef en azindan benim gittiklerimde öyle oldu. Serum takip progestan vurup kanamayi anlik durdurup yolluyorlar . 27 28 gibi hastanede 2 gun kaldim durmadi kanama azaldi ama kesilmedi serumlar ilaclar. Doktor ultrasonda tehlike gormeyince bu kanamaya devam edicek belli ama bebege ve sana zarar vermez demisti benimkine . Çok şükür öyle de oldu . Ama onlarin bahsettigi kanama miktari birde 4 5 ped dolduracak sekilde kanama olmasi.
Endol fitil vermisti bi doktor bana agrin var mi demisti biraz demistim 30. Hafta olunca sakin kullanma dedi ve endol fitil yazmisti tabi ben hic kullanmadim ama yorumlarda kanamayi kestigini de okumustum bir doktorunuza danisin bi sorun o ilacin tabi uzun süreli kullaniminda suyu azalttigini söylüyorlar . Yani ben progestan fitil ile pruloton igne kullandım sürekli gelecegi varsa geliyor kanama