Belsii_20 Arkadaşlar merhaba bugün transferimin 12. Günü dayanamayıp sabah evde test yaptım koca bir tek çizgi. Çok üzgünüm, yarın kan testi günüm ama hiç umudum yok :(
Irem_67 Belsii_20 umutsuz olma canım her şeyin hayırlısı olsun benim de 3 sene oldu olmuyor rabbim sabır versin hayırlı tez vakitte de nasip etsin hepimize .
gel_artik_bebegim Belsii_20 canım bu konularda bilgim yok ama 12. gün kesin çıkar diye birşey mi var kan testinde çıkar belki idrar testinde beta10 ve üzeri olunca görünüyormus o da erken gebelik testinde yani
Pembe-mavi Belsii_20 inşallah yarın güzel haber alırsınız. Erken gebelik testi mi? Seni çok iyi anlıyorum bende aynı yollardan geçtim…
Mucizee80 Belsii_20 benim transferin 12. Günü 50 olmasına rağmen idrarda çıkmamıştı inşallah sizinde öyle olur yarın kanda pozitifi görürsün inşallah
Belsii_20 Irem_67 Amin inşallah bizde 2,5 senedir deniyoruz.Maddi, manevi hayal kırıklığı yaşıyorum artık. İnşallah en yakın zamanda hayırla sonuçlanır çabalarımız 🙏🏻
Belsii_20 gel_artik_bebegim Haklısın canım ama gören çok kişi olunca ben de dayanamayıp yaptım sonrası da her ay olduğu gibi yıkım oluyor artık. Kan testinde değişir inşallah 🙏🏻
gel_artik_bebegim Belsii_20 evet canım seni anlıyorum yarın ben de kan testi vericem inşallah ikimiz de hamileyizdir 🤲👶
Pembe-mavi gel_artik_bebegim inşallah güzel sonuçlar alırsınız. Rabbimm emeklerinizi boşa çıkartmasın
vuslatim34 Belsii_20 bizimde 2.5 sene oldu devlet 3 sene olmadan tüp bebek yapmıyo siz nasıl yaptırdınız .
Zuhal6234 vuslatim34 acil durum olunca beklemiyorlar ben evlendim 9. Ay devlette tüp bebek tedavisi gördüm raporla çikolata kistim vardı ameliyat olmuştum ve tekrar çıkmıştı yumurta rezervim de düşmüştü kiste bağlı olarak 2-3 ay zaten evrak toparlamak testleri yapmakla geçmişti
Hale5555 Belsii_20 canım inşallah Allah gönlüne göre verir . Sonucunu buraya yazar mısın tekrardan . Bende tüp bebek aşamasındayım da merak ettim sonucunu
Mucizee80 Defnenaz 10. Gün 15 le öğrendim 12. gün 50 olmuştu değerim hatıra kalsn diye idrar testi yaptım çıkmadı 16.gun değerim 375 Ken idrarda silik olarak pozitifi gördüm idrara geç geçti sanırım
Cemilegoker Mucizee80 canım inşallah mesajını gorursun.şuan bende transferin 10. Günündeyim kan değerlerim beta HCG 14,6 çıktı cok korkuyorum artış olmazsa diye.
Defnenaz Mucizee80 şuan kaç haftalık? Doktorunuz ne dedi. Geç mi tutunmuş? Bir de belirti var mıydı sizde?
Mucizee80 Defnenaz 7+0 kalp atışını da duyduk 3. Gün embriyosydu doktorum herşey çok iyi dedi beta artışım 3 kat olarak arttı
Mucizee80 Defnenaz belirti yoktu şuandada pek yok hiç hamile değil gibiyim bebeği görene kadar inanmıyordum