Cekuli Ben bayrampaşa kolan,Dilek Acar a gidiyorum cok da memnunum kuzenimde orada doğum yaptı cok memnun kaldı ,bende orada doğum yapmayı düşünüyorum sadece bayrampaşa Baypark hastanesine göre pahalı Bayparkta normal doğum : 1000 tl sezeryan : 1500
Kolanda normal doğum :1500 sezeryan 1950.Ben doktorumdan memnun olduğum için pahalı olsada değiştirmek istemedim doktorları da cok iyi diye👍