Rbkny canım ben normalde adetimden 6 gün önce yaptım heycandan testim de de çok silik çıkmıştı merakımdan hemen gittim ama seninkisi daha belirgin duruyor pazartesi sağlık ocağından kan tahlili ver beta değerine bak 1000 üstünde çıkarsa git kadın doğuma yoksa bekle bi iki hafta gitttiğinde en azından keseyi de görmüş olursun ayrıca ağır biley kaldırıp etme bol bol dinlen şuan çok küçük gittiğinde değerlerini at bide en son ki adet tarihinin ilk günü ne zamandı🙏🏻