Damlae16 Rbkny silik falan değil baya belli var canım sen benim testimi görsen hiç emin olamazdin o kadar silikti hayırlı olsun ❤️
_smyy_ İnşallah canım bende yaptığım da çok net çıkmamıştı ama ikinci çizgi vardı hemen kan verdim değer düşük de olsa kanda çıktı en kısa zamanda kan ver derim 🌺☺️
Beyzan Hayırlı olsun yarın kan verirsiniz sonra bize beta yi yazarsiniz😍 çok mutlu oluyorum her pozitif teste o silik çizginin arkadaşında nasıl bir istek heyecan mutluluk var en çok yaşayan anlar 😍