happypregnant29 Nurdan9335 ben çok abartılı olmamak kaydıyla içiyorum ama sonra bi vicdan azabı da çekiyorum 😄
hamileana Nurdan9335 valla benim hergun yada gün aşırı bir bardah Nescafem var içmedim mi basım çok ağrıyor 🤷
Damlahtp Nurdan9335 bende içiyorum bir bardak nescafe sütlü hem canım çekiyor hemde midemi rahatlatıyor kahve benim 🤣
symslmz Nurdan9335 20. Haftamdan beri günde 1 bazen iki günde 1 içiyorum 39 hafta oldum. Doktorum günde bir fincana müsade etmişti ama demir depolarım çok sağlam benim
Soe Myssr benim doktorum filtre kahveye yasak dedi kafeini yüksek olduğu için. Türk kahvesi ya da nescafe arada bir içilebilir dedi
Damlahtp 2melek_annesii evet şöyleki ben yurtdışında bir doktora gitmiştim inanırmısınız bana 5 bardağa kadar günde türk kahvesi tüketebilirsin maximumu o demişti çok şaşırmıştım ben içmiyorum ama maximumu o demişti🤷🏼♀️
Myssr Soe kahveyi cok cok az koyuyorum ben sutu cok ama icmiyorm genelde kahve ben nescafe işlenmiş ben olsam icmem
2melek_annesii Damlahtp dogrudur valla cok kasma ak gerekiyor yaa sonucta kahve içiyoruz sigara içen bile var kahve daha az zararlı eminim 😊
aylinsss Nurdan9335 haftada iki üç sütlü filtre kahve içiyorum diyetisyenler sütlü olarak içilebilir diyor
Busramusti Nurdan9335 doktorum günde bir fincan Türk kahvesi içebilecegimi söylemişti ben sevmiyorum o yüzden çok nadir içiyorum
Srnysl Nurdan9335 ben ikinci gebeliğimde günde iki fincan içiyordum şükür sağlıklı bir şekilde bebeğimi doğurdum bir sorun olmadi canım çok çekiyor du vazgeçemiyor dum napayım 😄
Lifebaby Kahve değilde cay tüketiminiz nasıl ben kahveyi pek sevmem cayı günde 3bardak acık içiyorum daha fazlada içerim aslında ama kısıtlıyorum kendimi
Blablabla Bende içiyordum nescafe. Artık canım istemediği daha doğrusu içemediğim için içmiyorum. Günde bir kupa içiyordum tamamı sütle yapılmış şekilde. Bu şekilde kafein oranı çok az oluyor. Doktor sıkıntı olmayacağını söylemişti.