Bence kesinlikle dinlenmeniz lazım o bavulu kaldırmasaymışsınız keşke ama olan olmuş. Gebeliğin ilk haftaları çok kritik insan kendinden bile şüphe duyuyor 🙊 ben 6+1de kese ve kalp atışını duydum yaklaşık iki haftadır doktora gitmiyorum sürekli şüphe içindeyim acaba iyi mi nasıl diye. Kesinlikle doktor edinin ve ilaçlarınızı kullanın, sürekli dinlenin strese asla kapılmayın 🙏🏼🙏🏼🙏🏼İnşallah bebeğiniz çok iyidir ve doğumunu görürsünüz , Rabbim yardımcımız olsun🐣