Merhaba bayanlar ocağın 22 de sezaryan olacağım ama grip enfeksiyon oldum ve ilaç kullanmama rağmen oksuregim bi türlü geçmedi kriz li bi şekilde arka arkaya geliyor ve bebeğim oksurdukce baya sertleşiyor benim ayın 22 sine kadar oksuregi kesmem lazım malum dikişlerden dolayi tecrübeli olan var mı varsa yardımcı olabilir mi şimdiden tşk ederim herkese hayırlı doğumlar ☺