Miumiu kimse sizi linçlememiş. Türkiye Cumhuriyeti’nin Cumhurbaşkani’nin Saglik Bakani’nin cikip bas bas bagirdigi, Cumhurbaskanligi kararnamesinde de açıkça yazan koronavirus tedbirlerini hatirlatmis. Evde 3 kisi de olsa toplanmak, kutlama etkinlik vs yapmak yasak, bunu biz soylemiyoruz ki şu an yasagi nasil delebilirim diye soran sizsiniz… kurallara uyarak parti yapmak diye bisey yok, annenizi kayinvalidenizi karninizdaki bebegi riske atarsiniz bu kadar basit. Bunlar gerçekler, insanlar ölüyor. Hamileler aşı çalismalarina dahil degil, ilaç alamazsiniz. Sizi koruyacak hicbir sey yok. Linçliyor muyuz yoksa en basta sizin ve sevdiklerinizin sagligini korumaya mi calisiyoruz bi daha dusunun.