Naazz Merhaba annelerim. Balıkesir üniversite hastanesinde doğumun iyi olduğunu duydum ama odaları nasıl? Sancıyı yalnız mı çekiyosun? Doğum nasıl oluyor? Doğum yapan veya bilen annelerim bilgilendirirseniz çok sevinirim.