Sinemmm1 Harunayse benimde genelde yüksek. kardiyoloji doktoru hamilelikte çok normal iki adım atsan 120 lere çıkar demişti.
1PrensAnnesi Harunayse 100lerin üzeri yüksek sayılıyor geçen hafta hastanede yattım nabzım 120lerdeydi doktor söyledi
Harunayse Şimdi ölçtüm 83 e düşmüş bide gebelik şekeri var hamur tarzı yemiştim halsizlik oldu onunda etkisi olmuştur
1PrensAnnesi Busra3509 cnm başınızdan uzak ben preeklemsi geçiriyodum ondan dolayı tansiyonumda çok yüksekti tansiyonum kontrole alınıp kan sulandırıcı yapılınca düzeldi 80-90lara düştü hatta 70leri bile görüyorum bazen
Mommmyyy Busra3509 100 e galan iniyor ama 120 ve üstü olduğunda nefes alamıyorum tabi ritim bozukluğu da var ben de
Busra3509 1PrensAnnesi preeklemsi yüksek tansiyon da olyo demi. Benim hep düsük tansiyon nabız yükseklince dahada dusuyor hatta genelde. 9.5 10.6 Arası olyo tansiyonm. Ama nabız her an yüksek suan bile otururken sakin halde ölcsem 120.130🥺😪
Busra3509 1PrensAnnesi kansızlık var biraz evet. Ferrum fort alıyorm günde 1 tane ama yetmiyor sanırım 🤔😪
1PrensAnnesi Busra3509 evet tansiyon temel belirtilerinden biri birkaç farklı şeyde var ekstradan kansızlığın varsa ve ilaç yetersizse doktora sorup farklı bi ilaca yönel bence
Busra3509 Mommmyyy banada ritm bozuklugu dedi. İlacda alamıyorum kadın dogum kullanma dsdi kardiyoloji kullan dedi napcami sastm. Aniden kalp krizi gibi geliyor korkuorm cok hızlanınCaaa. Panik olyorm hemen korkudan boguluyorum😟