Mom3 Çok kötü giriyor,tutulup kalıyorum adım atamıyorum,aynı pozisyonda 1 saat duramıyorum,normal mi yoksa bir tek bende mi oluyor,bebeğim biraz kilolu 37 haftalık gibi,ondan mı erken ağırlaştım sizce,bu yalancı sancı mı