Fatma_0 İki beşik arasında kararsız kaldım. Kraft Calipso 2 veya Prego Maxima. ikisinden birini alan veya kullanan var mı?
Mucizebebegimm123 Fatma_0 görünüş olarak ikisi aynı sanirim. Ben kraft calipso besigi aldım. Marka olarak kraft daha iyiymiş. Eltimde 5 yil önce kraft park besik almisti 2 cocugundada kullandi.