Akadaşlar merhaba🌸
ikiz bebeklerime hamileyim 23.haftamızdayız çok şükür..Fakat son 1 haftadır sabahları tansiyon düşüşleri yaşıyor gibiyim..içim eziliyor gözlerim kararıyor sanki bayılacak gibi oluyorum. Yarın doktor randevum var sorucam doktoruma hemen ama aranızda aynı durumu yaşayan var mı diye merak ettim. Ki sabahları aç karnına bir kaşık bal yiyorum kan şekerim dengelensin diye ama cık yine oluyor yine🤷🏻♀️ Bebeler büyüdükçe sanırım beni iyice sömürmeye başladılar😬😊