Sesu mümkünse evinize hiç biberon ve emzik sokmayın önce emzirmek için çaba safredin ne olursa olsun sonra pişman olursunuz ben ilk bebegim de aldıgım için emzik verdim tokluk hissi yarattığı için emmek istemedi ya da asırı acıkınca emdi daha sonra az emdigi için kilo alımı 3. Ayda yavasladı hemsire mama verdi biberonla verince emmeyi tamamen bıraktı smdi ki aklım olsaydı asla ama asla hiç birini vermezdim bebekler bizden emzik biberon istemiyor ki bunların ondan haberi dahi yok buna biz alıştırıyoruz herşey bizim elimizde emzirmek o kadar güzel bişey ki insallah bu bebeigmde o duyguyu sonuna kadar yasıcam 🤲