Beklenen_bebek14 daha çok erken olduğu için böyle gözüküyor bide testi doğru yaptığından eminöisin çünkü bende de öyle oldu il yaptığımda seninkisi gibi çıktı bende negatif diye üzülmüştüm daha sonra arkadaşım 2 tane daha test aldı erken olduğu için hafif gebelik çıktı canım var gibi gözlüyor rabbim gönlüne göre versin 🙏🏻🙏🏻😍 İnşallah vardı